Vaše zadovoljstvo našim proizvodima i uslugama je naša najviša prednost. Upravo iz tog razloga, svaka kupovina na našoj online trgovini dolazi s potpunim jamstvom kvalitete. Ipak, ako se desi da proizvod ne udovoljava vašim očekivanjima ili je oštećen tokom dostave, stojimo vam na raspolaganju za rješavanje problema.
Kako bismo vam olakšali proces reklamacije ili povrata robe, slijedite jednostavne korake:
-
Podnošenje reklamacije: Ukoliko primijetite da proizvod nije u skladu s vašim očekivanjima ili je oštećen, molimo vas da nas odmah obavijestite putem e-pošte na
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . U e-mailu navedite broj narudžbe i priložite dokaz o kupovini. Naš tim će pregledati vaš zahtjev i odgovoriti vam u najkraćem mogućem roku. -
Rješavanje reklamacije: U slučaju opravdane reklamacije, jamčimo vam brzo i efikasno rješenje problema. To može uključivati povrat novca ili zamjenu proizvoda, ovisno o vašim željama i raspoloživosti artikala.
-
Povrat robe: Ukoliko ste primili proizvod koji niste naručili ili koji ima grešku, molimo vas da nas kontaktirate unutar 7 dana od primitka pošiljke. Naš tim će vam pružiti sve potrebne informacije kako bismo osigurali brzo i efikasno rješenje problema.
Važno je napomenuti da sve reklamacije i zahtjevi za povrat robe obrađujemo s najvećom pažnjom i profesionalnošću kako bismo osigurali vaše potpuno zadovoljstvo. Vaša povratna informacija je od presudne važnosti za nas i pomaže nam u poboljšanju naših usluga.
Zahvaljujemo vam na povjerenju i što ste dio naše zajednice kupaca. Ako imate bilo kakvih dodatnih pitanja ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim je ovdje kako bi vam pomogao u svakom trenutku.